TVN

USA krytykują Polskę za ukaranie amerykańskiej telewizji

Departament Stanu, czyli amerykański odpowiednik Ministerstwa Spraw Zagranicznych, ostro zareagował na ukaranie przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji stacji TVN24, której właścicielem jest amerykańska korporacja medialna Scripps Networks Interactive. 12 grudnia wieczorem polskiego czasu, zaledwie dzień po tym, jak sprawa wyszła na jaw, rzeczniczka Heather Nauert odczytała oświadczenie:

Ambasada Rosji oskarża TVN

Ambasada Rosji napisała list do TVN24, w którym twierdzi, że materiał został przez stację zmanipulowany.i zarzuca redaktor Brygidzie Grysiak brak rzetelności dziennikarskiej i profesjonalizmu.

Wypowiedzi Siergieja Andriejewa zostały przez stację zniekształcone, by "przyciągały widownię i wyglądały skandalicznie. Po blisko 45-minutowej rozmowy zostawiliście dosłownie parę chwil – jedynie te momenty, które się wpisywały w wybraną koncepcję. Postaraliście się stworzyć jak najbardziej negatywny wizerunek Ambasadora Rosji".

Subscribe to RSS - TVN